logo
  • O společnosti
    • O společnosti
    • O skupině CSG
    • Dokumenty a certifikáty
    • Dotační projekty
    • Whistleblowing
    • ESG Management
    • ETICKÁ LINKA
  • Produkty
    • Letiště na klíč
    • Přehledové radary a systémy
    • Přibližovací radary
    • Systémy řízení letového provozu
    • Radome
    • ATC Simulátor
  • Služby
    • Bezodrazová komora
    • Servis
  • Kariéra
    • Volné pozice
    • Podpora studentů a stáže
    • Benefity
  • Reference
  • Aktuality
  • Kontakty
  • cz
  • en
logo
Úvod
O společnosti
  • O společnosti
  • O skupině CSG
  • Dokumenty a certifikáty
  • Dotační projekty
  • Whistleblowing
  • ESG Management
  • ETICKÁ LINKA
Produkty
  • Letiště na klíč
  • Přehledové radary a systémy
  • Přibližovací radary
  • Systémy řízení letového provozu
  • Radome
  • ATC Simulátor
Služby
  • Bezodrazová komora
  • Servis
Kariéra
  • Volné pozice
  • Podpora studentů a stáže
  • Benefity
Reference
Aktuality
Kontakty
  • cz
  • en
Letiště - RPL-2000

Letiště - RPL-2000

Letištní radarový systém na klíč

RPL-2000 je kompletní sada všech aktivních radarů ELDIS. Je navržena tak, aby poskytovala kompletní řešení pro řízení letového provozu. Radarová sada RPL-2000 se skládá z primárního přehledového radaru RL-2000, monopulzního sekundárního přehledového radaru MSSR-1 a přesného přibližovacího radaru PAR-E. Systém je doplněn systémem pro řízení letového provozu ERDIS a mobilní řídící věží.

Radarová souprava RPL-2000 navazuje na tradici osvědčeného konceptu kompletního řešení letištních radarů a představuje další generaci radarových souprav RPL-5M od společnosti ELDIS Pardubice. Modulární konstrukce využívá nejmodernější polovodičovou technologii, která zaručuje vynikající parametry radaru a jeho dlouhou životnost.

Radarovou soupravu RPL-2000 lze také dodat ve stacionární verzi.

ada466f5-str.14-8.jpeg

Klíčové součásti

ERDIS
ERDIS je nejmodernější automatizovaný systém řízení letového provozu, který je určený pro civilní, vojenská a společná ATM centra a stanoviště. Systém ERDIS podporuje sledování nebo procedurální řízení letového provozu. Podporuje řízení a plánování letového provozu na koridorech (trasách) (ACC), přibližování (APP) a kontrolních věžích (TWR). Systém je navržen pro bezpečný provoz 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

RL-2000
RL – 2000 je primární přehledový radar určený pro koncovou řízenou oblast letiště (TMA). Radar splňuje nebo překračuje standardy EUROCONTROL a ICAO. RL – 2000 se vyznačuje plně polovodičovou vysoce modulární konfigurací, s vysokým podílem digitalizace systému, zabezpečeným systémem proti selhání a nízkými náklady na životní cyklus. Radar je určen pro použití v nepřetržitém provozu, údržba i případné opravy probíhají bez nutnosti přerušení činnosti radaru. Standardní konfigurace RL-2000 je čtyřfrekvenční a zahrnuje meteo kanál.

MSSR-1
MSSR-1 je sekundární monopulzní přehledový radar s dosahem
256 NM. MSSR-1 se vyznačuje plně polovodičovou vysoce modulární konfigurací, s vysokým podílem digitalizace systému, zabezpečeným systémem proti selhání a nízkými náklady na životní cyklus. Radar je určen pro použití v nepřetržitém provozu, údržba i případné opravy probíhají bez nutnosti přerušení činnosti radaru, který splňuje a přesahuje standardy ICAO a EUROCONTROL. Systém je dodáván s volitelnou funkcí MODE S a možností vestavby čtyřkanálové nezávislé stanice ADS-B.

PAR-E
PAR-E je přibližovací radar, který poskytuje důležitou a nepostradatelnou podporu pro řízení přiblížení a přistání různých letadel, včetně nouzového přistání v důsledku selhání avioniky nebo letadlové techniky. Radar využívá aktivní elektronické skenovací antény (AESA) jak v azimutálním, tak ve výškovém sektoru, které umožňují provoz technologie bez mechanického pohybu antén. Radar splňuje příslušné standardy ICAO a dodržuje dokument NATO Vision, podle kterého bude technologie PAR přibližovacích radarů používána alespoň do roku 2040.

Řídící věž
Mobilní věž řízení letového provozu slouží k navigaci a řízení letového provozu na provizorních leteckých dráhách. Navigace je možná pro různá letadla v závislosti na instalovaném vybavení, dostupných radarech a systémech pro propojení a interoperabilitu řízení letového provozu. Každá řídící věž může být vyrobena speciálně dle požadavků zákazníka. Maximální výška věže je 8,6 metru.

Kontrolní a monitorovací systém (CMS-CAM)
Každé systémové zařízení nebo jednotka je vybavena nezávislou interní diagnostikou BITE, která provádí monitorování stavu a automatické přepínání na záložní kanál v případě poruchy. LCMS (Local) je umístěn přímo na radarovém stanovišti, RCMS (Remote) může být umístěn ve vzdálené technické místnosti v řídící věži (TWR). CMS nepřetržitě monitoruje stav a výkon radaru a umožňuje oprávněným pracovníkům dálkově sledovat stav a upravovat konfiguraci a parametry radaru. CMS obsahuje uživatelsky přívětivé grafické rozhraní, které se používá pro prezentaci stavu a parametrů jednotlivých modulů.
Komunikační Subsystém
Komunikační subsystém, který se skládá z VHF radiostanic, VCCS ústředny a nahrávacího systému pro data i hlas, může být dodán jako integrovaná součást Letištního radarového systému na klíč.

Základní parametry

  • RL-2000 je polovodičový přehledový radar pracující v pásmu S
  • RL-2000 se vyrábí ve dvou verzích s minimálním dosahem 60 a 80 NM
  • Radar je vybaven lineární a kruhovou polarizací
  • RL-2000 disponuje vynikající schopností detekce zajištěné frekvenční diverzitou pomocí čtyř frekvencí a kompresním poměrem krátkého a dlouhého pulsu
  • Rychlost skenování až 15 otáček za minutu s pokrytím 256 NM v režimu ELS a EHS S
  • Výstupní (pulzní) výkon vysílače radaru MSSR-1 je minimálně 2500 W
  • Výškové pokrytí v režimu ELS a EHS S je 66 000 ft
  • Provoz v II / SI kódu s certifikací EUROCONTROL (EC 262/2009)
  • Schopnost Mode S Clustering
  • Příjem ADS-B dat z detekovaných signálů
  • Nezávislý čtyřkanálový systém ADS-B s pokrytím 360°
  • PAR-E  je přesný přistávací radar pracující v pásmu X s dosahem až 40 km pracující na principu elektronického skenování AESA. Radar vyniká nízkými nároky na údržbu. 
  • Mobilní řídící věž má maximální výšku 8620 mm s výškou podlahy 6000 mm nad terénem. Při transportu je maximální výška 2718 mm, šířka 2550 mm a délka 10065 mm.  

ke stažení

  • Datasheet

další

45a0a387-2000x0-0-a0686e51-foto-letiste.jpeg

Fotogalerie

844cfd33-str.14-2.jpeg e68b5cb7-str.15-5.jpeg eb3d1862-str.31-2-1.jpeg 30dcf46c-str.30-3.jpeg

Reference

Exportujeme do více než 25 zemí světa

logo
+420 466 052 400
info@eldis.cz
ELDIS Pardubice, s.r.o.
Dělnická 469
533 01 Pardubice
více informací
Podmínky užití
© 2020 ELDIS Pardubice, s.r.o. | eclair & ponovu
logo
Úvod
O společnosti Submenu
O společnosti
O skupině CSG
Dokumenty a certifikáty
Dotační projekty
Whistleblowing
ESG Management
ETICKÁ LINKA
Produkty Submenu
Letiště na klíč
Přehledové radary a systémy
Přibližovací radary
Systémy řízení letového provozu
Radome
ATC Simulátor
Služby Submenu
Bezodrazová komora
Servis
Kariéra Submenu
Volné pozice
Podpora studentů a stáže
Benefity
Reference
Aktuality
Kontakty
  • cz
  • en
×

Nastavení cookies a vašeho soukromí

Naše webové stránky používají cookies, které nám pomáhají zjistit, jak jsou naše stránky používány. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko ,,Povolit všechny“ udělujete tento souhlas.

Pro více informací klikněte ZDE

Pouze nutné cookies
Vlastní nastaveni
Povolit všechny cookies