PAR-E Přesný přibližovací radar

Popis produktu

Radar PAR-E (Přibližovací radar) poskytuje důležitou a nepostradatelnou podporu pro řízení přiblížení a přistání různých letadel, včetně nouzového přistání v důsledku selhání avioniky nebo letadlové techniky. Radar využívá aktivní elektronické skenovací antény (AESA) jak v azimutálním, tak ve výškovém sektoru, které umožňují provoz technologie bez mechanického pohybu antén. Radar splňuje příslušné standardy ICAO a dodržuje dokument NATO Vision, podle kterého bude technologie PAR přibližovacích radarů používána alespoň do roku 2040.

Konfigurace radarového systému

Konstrukce Radaru PAR-E je plně modulární a používá plně zálohované radarové řešení včetně systému komunikace se vzdáleným pracovištěm. Radar funguje jako plně samostatná jednotka. Azimutální i výšková anténa obsahuje 128 T/R modulů. Spolehlivost systému a provozní parametry jsou zaručeny i při výpadku tří modulů.

Konfigurace radarového systému

Mobilní verzi radaru PAR-E lze přepravovat standardními nákladními vozidly pro trajektové kontejnery normy ISO. Systém PAR-E Radar zahrnuje interní diagnostiku BITE, která umožňuje rychlou a přesnou identifikaci vadného bloku radarového systému.

Funkce radaru

PAR-E Radar se skládá z následujících části:
- Anténní systém (AESA)
- Kabina radarového vybavení
- Napájecí jednotka – diesel generátor, UPS jednotka
- Protipožární systém
- Bezpečnostní elektronický systém

Funkce radaru

Radar PAR-E s přesným přiblížením je navržen pro detekci cílů, jako jsou letadla, pozemní objekty a meteorologické útvary. Zjištěné informace se zobrazují na obrazovkách technického pracoviště a dále se přenášejí na vzdálená pracoviště ATC.

Funkce radaru

Radar je zvláště důležitý v situacích, kdy má pilot omezený dohled např. kvůli mlze, dešti a dalším povětrnostním situacím. V této situaci musí radar poskytnout řídícímu přiblížení radarovou informaci s maximální kvalitou doplněnou počítačovým vyhodnocením rychlosti, odchylkami od sestupové dráhy / linie kurzu, vzdálenosti od předchozího a dříve se přibližujícího letadla a tak podobně.

Parametry

Frekvenční pásmoX-bandRozsah v elevaci-1° do +14°
Použitý princip elektronického skenováníAESARychlost obnovení dat< 1 s
Přístrojový dosah40 km (21.6 NM)Mechanismus naklápění stranové antény-2° do +3° okolo optimálního nastavení
Rozsah v azimutu-15° do +15°Typ zpracování signáluAdaptivní MTD

Ke stažení

Produktový katalog – EN